Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Citadel

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Sacred Citadel: Plotki przedpremierowe


Tutaj możecie znaleźć ogólne informacje (plotki przedpremierowe) o Sacred Citadel. Są one zebrane z różnych stron, dlatego nie są na 100% prawdziwe.
  • Gra toczy się na jednym ekranie, niezależnie od liczby graczy.
  • Gra jest liniowa i zawsze zaczyna się po lewej stronie ekranu.
  • Citadel jest grą stworzoną w dwóch wymiarach.
  • W jednej grze może wziąć udział maksymalnie do 3 graczy, którzy będą grać razem w trybie kooperacji.
  • W grze występują 3 różniące się od siebie postaci. Mamy do wyboru: ciemnoskórego wojownika posługującego się głównie mieczem i toporem; kobietę szamana oraz łucznika.
  • Sacred Citadel posiada system umiejętności oraz system levelowania postaci (poprzez zdobywanie doświadczenia za zabijanie potworów).
  • Umiejętności postaci mogą być również rozwijane pomiędzy poszczególnymi poziomami gry.
  • Oprócz zwykłych ataków są dostępne umiejętności dodatkowe oraz obronne (np. blok).
  • W Citadel wyróżnia się 3 rodzaje ataków: lekkie, ciężkie oraz combosy.
  • System combosów pozwala również na łączenie umiejętności innych członków zespołu (postaci).
  • Istnieją różne rodzaje potworów (łatwi, standardowi, elitarni, wódz wrogów itp.), których pokonanie staje się trudniejsze wraz z postępami w grze.
  • Gra zawiera dużą ilość różnych potworów.
  • Głównymi potworami są Grimmokowie, lecz niektórzy z nich mogą przywoływać mniejszych przeciwników.
  • Bossowie posiadają różne specjalne umiejętności.
  • Siła potworów dopasowuje się do poziomu postaci.
  • Z potworów może wypaść złoto lub inne przydatne przedmioty, które są zbierane gdy postać jest krok od nich.
  • Istnieją 3 rodzaje mikstur (zdrowia, many i trzecia nieznana).
  • Twórcy zapowiadają, że w grze będzie duży i różnorodny arsenał broni.
  • Poszczególne poziomy gry będą zawierać różne elementy (pułapki itp.), które będą mogły zostać wykorzystane do zabicia lub ranienia wrogów.
  • Można także wykorzystać zwłoki martwych wrogów w celu zadania obrażeń potworom i zyskania dodatkowych punktów.
  • Sacred Citadel będzie preludium Sacred 3. Akcja gry będzie miała miejsce 100 lat przed trzecią częścią.
  • Gra posiada wierzchowce, które mogą być wykorzystane do szybszego przemieszczania się i zadawania obrażeń wrogom.
  • Grafika w grze jest pełna kolorów.
  • Animacja śmierci będzie bardzo wolna.
  • Gra kierowana jest głównie do młodszych graczy.
  • Na zakończenie każdego poziomu jest wyświetlane podsumowanie, które ukazuje ilość zdobytych punktów. Na końcu gry prawdopodobnie jest tabela najlepszych wyników.
  • Gra będzie dostępna na 3 główne platformy, PC (Steam), X360 (Xbox Live) oraz PS3 (PSN)


Ciekawostki







Czy wiesz, że sety uniwersalne dodane w Podziemiach, mają dodatkowy "ukryty" bonus, gdy wkujesz do nich wszystkie pierścienie?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 2 zapytań do bazy podczas generowania strony.