Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Citadel

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Sacred Citadel: Plotki przedpremierowe


Tutaj możecie znaleźć ogólne informacje (plotki przedpremierowe) o Sacred Citadel. Są one zebrane z różnych stron, dlatego nie są na 100% prawdziwe.
  • Gra toczy się na jednym ekranie, niezależnie od liczby graczy.
  • Gra jest liniowa i zawsze zaczyna się po lewej stronie ekranu.
  • Citadel jest grą stworzoną w dwóch wymiarach.
  • W jednej grze może wziąć udział maksymalnie do 3 graczy, którzy będą grać razem w trybie kooperacji.
  • W grze występują 3 różniące się od siebie postaci. Mamy do wyboru: ciemnoskórego wojownika posługującego się głównie mieczem i toporem; kobietę szamana oraz łucznika.
  • Sacred Citadel posiada system umiejętności oraz system levelowania postaci (poprzez zdobywanie doświadczenia za zabijanie potworów).
  • Umiejętności postaci mogą być również rozwijane pomiędzy poszczególnymi poziomami gry.
  • Oprócz zwykłych ataków są dostępne umiejętności dodatkowe oraz obronne (np. blok).
  • W Citadel wyróżnia się 3 rodzaje ataków: lekkie, ciężkie oraz combosy.
  • System combosów pozwala również na łączenie umiejętności innych członków zespołu (postaci).
  • Istnieją różne rodzaje potworów (łatwi, standardowi, elitarni, wódz wrogów itp.), których pokonanie staje się trudniejsze wraz z postępami w grze.
  • Gra zawiera dużą ilość różnych potworów.
  • Głównymi potworami są Grimmokowie, lecz niektórzy z nich mogą przywoływać mniejszych przeciwników.
  • Bossowie posiadają różne specjalne umiejętności.
  • Siła potworów dopasowuje się do poziomu postaci.
  • Z potworów może wypaść złoto lub inne przydatne przedmioty, które są zbierane gdy postać jest krok od nich.
  • Istnieją 3 rodzaje mikstur (zdrowia, many i trzecia nieznana).
  • Twórcy zapowiadają, że w grze będzie duży i różnorodny arsenał broni.
  • Poszczególne poziomy gry będą zawierać różne elementy (pułapki itp.), które będą mogły zostać wykorzystane do zabicia lub ranienia wrogów.
  • Można także wykorzystać zwłoki martwych wrogów w celu zadania obrażeń potworom i zyskania dodatkowych punktów.
  • Sacred Citadel będzie preludium Sacred 3. Akcja gry będzie miała miejsce 100 lat przed trzecią częścią.
  • Gra posiada wierzchowce, które mogą być wykorzystane do szybszego przemieszczania się i zadawania obrażeń wrogom.
  • Grafika w grze jest pełna kolorów.
  • Animacja śmierci będzie bardzo wolna.
  • Gra kierowana jest głównie do młodszych graczy.
  • Na zakończenie każdego poziomu jest wyświetlane podsumowanie, które ukazuje ilość zdobytych punktów. Na końcu gry prawdopodobnie jest tabela najlepszych wyników.
  • Gra będzie dostępna na 3 główne platformy, PC (Steam), X360 (Xbox Live) oraz PS3 (PSN)


Ciekawostki







Czy wiesz, że używając okularów słonecznych możesz zdobyć większe doświadczenie za wrogów?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 2 zapytań do bazy podczas generowania strony.