Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred Plus i Podziemia

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Zbrojownia: mikstury



Gregor sprzedał cały swój zapas mikstur. Kilka lat temu, gdy w kraju było bezpieczniej, zysk z nich był znikomy. Dzisiaj zeszły wszystkie. Również, kiedyś tak mało popularne, Mikstury Śmierci Nieumarłych, powodujące to, że po pokonaniu szkielety nie odradzały się. Nie były one trudnymi przeciwnikami, ale ostatnio stały się prawdziwymi plagami cmentarzy. W grupach i na dodatek nieśmiertelni, nieumarli stanowią poważne zagrożenie dla ludzi. Niezmiennie jednak, największym powodzeniem cieszyły się Mikstury Leczenia mimo, że były dość łatwe w sporządzaniu. Jednak w tak trudnych czasach, ludzie nie mieli czasu na zbieranie składników i warzenie mikstur, a kupcy, tacy jak Gregor, zawsze mieli zapas. Dzisiaj, każdy rozsądny podróżnik nosił przy sobie kilka Mikstur Leczenia, Miksturę Surowicy i co najmniej jedną Miksturę Śmierci Nieumarłych. Wojownicy, od których ostatnio zaroiło się w Ancarii, używali dodatkowo Mikstur Koncentracji, którymi regenerowali siły, potrzebne do użycia sekwencji stworzonych u Mistrza Układów i Mikstur Mentora, pomagających w doskonaleniu umiejętności bojowych. Tych ostatnich od pewnego czasu nie można było zakupić u handlarzy. Stały się niezwykle rzadkie, bowiem do ich sporządzenia potrzebny był okres czasu obejmujący cały cykl księżycowy. Bohaterowie poszukiwali ich na cmentarzach i w przydrożnych magicznych kryjówkach, ale najczęściej odbierali je po prostu pokonanym wrogom. Gregor przeliczył zarobione pieniądze. Codziennie zarabiał coraz więcej. Uśmiechnął się ponuro. Dla niego fakt o rosnącym zapotrzebowaniu na broń, opancerzenie i mikstury był dobrą wiadomością, ale czy był dobrą wiadomością dla Korony?

Informacje:

Rodzaj mikstur gubionych przez potwory lub oferowanych przez handlarzy uzależniony jest od poziomu trudności gry:

Brązowy - tylko Słabsze Mikstury
Srebrny - Słabsze i zwykłe Mikstury
Złoty - Mocne i zwykłe Mikstury
Platynowy - tylko Mocne Mikstury
Niob - tylko Mocne Mikstury

Formuła na obliczenie jaki procent zdrowia zostanie przywrócony przez miksturę leczenia:

Maksymalny procent przywróconych punktów zdrowia = Wartość mikstury / Dzielnik.

Dzielnik uzależniony jest od poziomu trudności na jakim gramy:
Brązowy = 1, Srebrny = 2, Złoty = 3, Platynowy = 4, Niob = 5.

Wartość mikstury:
Słabsza Mikstura Leczenia = 120, Mikstura Leczenia = 200, Mocna Mikstura Leczenia = 300.

Zdrowie może być zregenerowane maksymalnie do poziomu 100 %.

Przykład:

Słabsza Mikstura Leczenia na Brązowym poziomie trudności całkowicie zregeneruje zdrowie postaci (120 / 1 = 120 %, zredukowane do 100 %), podczas gdy ta sama mikstura na poziomie Srebrnym pozwoli na odzyskanie tylko 60 % zdrowia (120 / 2 = 60 %). Przy maksymalnym poziomie zdrowia 100, twoje punkty zostaną zwiększone o 60 ale nie więcej niż do 100.

Wszystkie mikstury występują w trzech rozmiarach: Słabsze, Zwykłe i Mocne.




Miksturka Leczenia:
Natychmiast ulecza zdrowie.


Miksturka Mentora:
Przez pewien okres czasu zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia za wrogów. Jedyny rodzaj mikstury, której nie można kupić u handlarzy - zdobyć ją można jedynie zabijając potwory lub znajdując w schowkach. W trakcie trwania wokół głowy postaci pojawia się złota poświata.


Miksturka Surowicy:
Natychmiast niweluje działanie trucizny.


Miksturka Śmierci Nieumarłych:
Przez pewien czas sprawia, że zabici nieumarli nie odradzają się. W trakcie trwania wokół głowy postaci pojawia się turkusowa poświata.


Miksturka Koncentracji:
Natychmiast regeneruje wszystkie układy.



Ciekawostki







Czy wiesz, że tylko krasnolud może używać pistoletów?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 2 zapytań do bazy podczas generowania strony.