Nazwa i opis |
Przydatność
|
|
|
Dalekowidzenie: (+) Far sight: (+) Zwiększa zasięg wzroku (promień, w jakim widzisz wrogów na minimapie). |
|
|
|
Dłuższa noc: (+%) Extended Night: (+%) Wydłuża czas trwania nocy. Przydatny tylko dla wampki która cały czas walczy pod postacią wampira. |
|
|
|
Dłuższy dzień: (+%) Extended Day: (+%) Wydłuża czas trwania dnia. |
|
|
|
Do Ataku i Obrony: (+%) For Attack and Defense: (+%) Podwyższa współczynniki ataku i obrony twojej postaci. |
|
|
|
Doświadczenie za wrogów: (+%) Experience gained from monsters: (+%) Zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia za wrogów o podany procent. |
|
|
|
Do wszystkich sztuk walki: (+) To all combat arts: (+) Podwyższa poziom wszystkich sztuk walki. Przydatny jedynie dla postaci niemagicznych |
|
|
|
Do wszystkich umiejętności: (+) To all skills: (+) Podwyższa poziom wszystkich umiejętności. |
|
|
|
Do wszyst. zaklęć magicznych: (+) To all magic spells: (+) Podwyższa poziom wszystkich czarów. Przydatny jedynie dla postaci używających magii |
|
|
|
Każde trafienie wysysa życie z przeciwnika: (+%) Each hit draws life from opponent: (+%) Każde udane uderzenie leczy twoją postać o ilość punktów życia zależną od wysokości modyfikatora i zadanych wrogowi obrażeń. |
|
|
|
Każde trafienie wysysa życie z użytkownika: (+%) Each hit drains own life energy: (+%) Każde udane uderzenie przeciwnika zabiera twojej postaci ilość punktów życia zależną od wysokości modyfikatora i twoich punktów życia, lecz zwiększa też obrazenia jakie zadasz wrogowi. |
|
|
|
Krytyczne Uderzenie: (+) Chance to land a critical hit: (+) Dodaje szansę na zadanie krytycznego uderzenia - Twoje obrażenia są pomnożone przez 2x, 3x albo 4x. |
|
|
|
Odniesione rany zwiększają zadawane obrażenia: (+%) Wounds increase damage dealt: (+%) Im większa jest różnica między twoim aktualnym a maksymalnym poziomem zdrowia tym większe obrażenia zadaje Twoja postać. |
|
|
|
Odporność na obrażenia od magii: (+) Spell resistance: (+) Zmniejsza obrażenia otrzymywane przy pomocy czarów. |
|
|
|
Odporność na oszołomienie: (+) Resist stun: (+) Zmniejsza szansę wroga na oszołomienie twojej postaci. |
|
|
|
Podwyższa wszystkie rodzaje obrażeń: (+%) Increase All Damage Types: (+%) Zwiększa ilość zadawanych wrogom obrażeń wszystkich rodzajów. |
|
|
|
Procent do wszyst. odporności: (+%) Percent to all resistances: (+%) Zwiększa wszystkie twoje odporności o podany procent. |
|
|
|
Rozpołowienie: (+%) Split: (+%) Umożliwia rozpołowienie wroga przy trafieniu; z jednego wroga tworzą się dwaj o ilości punktów życia równej połowie życia wroga tuż przed rozpołowieniem. Za każdego z nich dostaje się tyle samo doświadczenia, co za "normalnego". |
|
|
|
Szansa na otwarte rany: (+%) Chance for open wounds: (+%) Zwiększa szansę że wróg zacznie krwawić i otrzymywać stale obrażenia zależne od zadanych obrażeń przy otworzeniu rany. Modyfikator całkiem fajny, lecz przy wysokiej jego wartości gra potrafi przycinać, gdy potwór zaczyna mocno krwawić. |
|
|
|
Szansa na zyskanie złota po trafieniu przeciwnika: (+%) Chance to gain gold by hitting an opponent: (+%) Dodaje szansę na upuszczenie przez wroga niewielkiej ilości złota gdy zostanie trafiony. |
|
|
|
Szansa znalezienia specjalnych przedmiotów: (+) Chance of finding special items: (+) Zwiększa szansę na znalezienie specjalnych przedmiotów (lepszej jakości , magicznych, rzadkich, z zestawu, unikatów). |
|
|
|
Śmierć Nieumarłych: (+) Banish Undead: (+) Zwiększa szansę na to, że zabity nieumarły już się nie odrodzi. Modyfikator przydatny na singlu, lecz na multi bezużyteczny. |
|
|
|
Śmierć wrogów na sam twój widok: (+%) Enemies die on sight: (+%) Wrogowie (o levelu zależnym od twojego, oraz wartości modyfikatora) giną gdy znajdą się w zasięgu wzroku twojej postaci.
UWAGA! Za zabitych w ten sposób wrogów nie otrzymuje się doświadczenia. |
|
|
|
Tracisz złoto zamiast zdrowia: (+%) Damage received reduces gold saving health: (+%) Część otrzymanych obrażeń zabiera twojej postaci złoto zamiast punktów zdrowia. |
|
|
|
Umożliwia atakowanie zwierząt Enables the attacking of animals Pozwala na atakowanie zwierząt np. jelenia lub królika. |
|
|
|
Uwięzienie latających przeciwników: (+%) Chance to trap flying opponents: (+%) Zwiększa szansę na magiczne związanie i unieruchomienie latających wrogów. |
|
|
|
Zastraszanie przeciwnika: (+) Shock Opponent: (+) *Przypuszczamy*, że zwiększa szansę na ucieczkę wroga, gdy zostanie trafiony. |
|
|
|
Znajdowanie dodatkowych mikstur: (+) Find Additional Potions: (+) Zwiększa szanse na znalezienie mikstur. |
|
|
|
Zwiększony promień światła: (+) Increased light radius: (+) Zwiększa zasięg odkrywanej mapy. |
|
|
|