Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred Plus i Podziemia

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Strategie


 Gladiator |  Wampirzyca |  Mag Bitewny |  Leśna elfka |  Mroczny elf |  Serafia |  Krasnolud |  Demonica


Dark Elf - only fight

by: Alcalata
Link do tematu na forum


Przedstawię tu strategie mrocznego elfa, która NIGDY nie będzie dobra na bossy typu:
Smok
Ilith'Bah - Demon Sakkary (przywołany, np. w Kuźni Przodków).
Jest dobry na grupki przeciwników, ale eksterminuje ich długo, lecz nie traci przy tym potionów HP.

Umiejętności:



Władanie Bronią - podstawa każdego fightera, pakujemy dużo (tzn. 75% naszego lvla)
Koncentracja - potrzebne, ale nie przesadzić, w secie który zaraz opisze jest dość duży bonus.
Walka na Dwie Bronie - proponuje tak jak koncentracje.
Zbroja - podstawa fighterów, zwiększy odporność zbroi.
Blokowanie Ciosów - mobki nie będą trafiać(1/2 lvla)
Zwinność - podwyższy obronę, atak no i będziemy częściej trafiać.(1/2 lvla)
Walka Ostrzami - tak. hmm... 10 pkt. tylko po to, aby nosić niektóre ostrza typu ,,Sędzia Khraga''
Tężyzna fizyczna - bierzemy ZAWSZE ostatnią. Nieprawdą jest, że to podstawa, jak nie będą Cię trafiać to nie będziesz musiał potów brać. Jeżeli weźmiesz na 50 lvl Tężyznę to powinieneś mieć juz ok. 1100 HP to policzmy sobie... Gdybyś wziął na 3, 6 lvl to procent jaki daje ta umiejętność nie był by taki duży.

Współczynniki:



Pakujemy WSZYSTKO w Wytrzymałość. Zwiększy Twoją odporność, zniweluje truciznę, doda trochę HP.

Sety:



Osobiście dla fightera proponuje set Rugila. Daje dużo koncentracji, zwinności i do wszystkich sztuk walki. Jest to najodporniejszy set dla DE.

Modyfikatory:



Najważniejsze to KAŻDE TRAFIENIE WYSYSA ŻYCIE Z PRZECIWNIKA. Utrzymujcie na 30%, dłużej pożyjecie. Procent do wszystkich odporności. Trochę zawsze się przyda, da dużo do zbroi naszej.

Combat Arts:



Atak Kobry - najważniejszy CA dla nas, skok, kop i stoją grzecznie. Potem tylko machamy trochę ostrzami i w pewnym momencie stoimy alone.
Natarcie - eksterminacja, dajcie tak aby było DMG. 50% + bo potem będzie za duża regeneracja. Tak szybko to Wam się nie uda, ale powoli i dojdziecie.
Adrenalina - jedyna „pułapka” dla Naszego DE.
Pak-Narok i Pak-Dain - odbija to co leci do nas i przekazuje im w prezencie z procentem.

Styl Walki:



Zbieramy mobki, które jak idioci biegają za nami. Atak kobry, no może czasem 2 i stoją grzecznie. Potem zabieramy się za zabijanie, natarcie, zwykle ataki i każdy mobek pada.
Kobra nie działa na smoka. Pomijam też Seryjne Uderzenie, bo to nie ta strategia.

Komentarz:



Próbowałem tego Elfa na pvp. Wyszło na to, że gdy player ma Kobre, nie możesz mu zadać ciosu. Ale i tak wygrałem, był to mag 78 lvl, ja miałem 43. Paki się przydały i zabił sam siebie, ale trochę ja sobie pomogłem trucizną, która spowolniła go.

Testowałem to jeden raz, była to moja pierwsza postać. 2 dedy na 153 lvl, skasowana przez kuzyna


Ciekawostki







Czy wiesz, że gdy w przedmiot wymagający np. znajomość miecza, wkujesz ring np. ze znajomością magii o większej wartości, to miecz zmieni wymagania?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 3 zapytań do bazy podczas generowania strony.