Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred Plus i Podziemia

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Strategie


 Gladiator |  Wampirzyca |  Mag Bitewny |  Leśna elfka |  Mroczny elf |  Serafia |  Krasnolud |  Demonica


Mag Bąbelkowy

by: Vx_xV_Bartek007
Link do tematu na forum


Umiejętności:



Znajomość Magii - równo z lvl postaci,
Medytacja - równo z lvl postaci,
Magia Wody - równo z lvl postaci,
Magia Powietrza - 3/4 lvl postaci,
Jeździectwo - ja mam 15 pkt.
Parowanie ciosów - 1/2 lvl postaci
Tężyzna Fizyczna - 10 pkt, do uciekania mamy konia, ale gdyby wróg już nas uszkodził, to zawsze trochę dodatkowego HP,
+ 1 dowolna umiejętność (ja wziąłem Handel)

Kolejność dowolna, byle pierwsze były medytacja i znajomość magii, a przed Magią powietrza - Magia wody. Jakby brakło pkt. to posilać się bonusami od zbroi.

Współczynniki:



Wszystko w Umysłowa Regeneracje - po prostu skraca czas regeneracji czarów. No chyba że robimy standardowego maga na walkę wręcz to może być w siłę.

Skille:



Do ataku głównie w Ostrza lodu.
Dodatkowo z dziedziny powietrza bierzemy:
Podmuch Wiatru - do odpychania i trucia przeciwników,
Przeniesienie,
I oczywiście Astralną Regeneracje oraz Krąg Strachu.

Jak wbijać w skille?



Ostrza lodu - jak nam się runka trafi, byle regen na późniejszych poziomach nie przekraczał 2 sec, a jeszcze później 1 sec.
Podmuch - tak średnio, ale w żadnym wypadku nie ignorować, wbijać tak co 2 runkę, jeśli mamy runki na zbyciu, to też pakować w Podmuch.
Przeniesienie - 1 runka, skill przydatny do przekraczania rzek.
Krąg Strachu - 1 runka.
Astral - jak to wiele razy pisano byle czas regeneracji był krótszy od czasu trwania, a trwanie nie było krótsze niż 140 sec.

Itemki:



Ostatnie Cięcie Mammona,
Przybierający Księżyc Mammona,
Naramienniki Odpoczynku Klingora,
Comber Blackstaffa,
Ciało Blackstaffa,

Ja sobie tak dobrałem, a reszta według uznania.

Strategia:



Dajemy astralkę i...
1. Uciekamy koniem, dajemy najpierw podmuch a potem zasypujemy wrogów gradem sopli - ja tak sobie radziłem z hordami wrogów.
2. Na pojedyncze sztuki mocno skupione ostrza lodu.
3. Gdy zaczyna się robić zbyt gorąco, a życie maga zaczyna pulsować, rzucamy Krąg Strachu i zarzucamy wrogów soplami i podmuchami.
Podmuch jest bardzo ważny, gdyż daje dmg. od trucizny i ma dość duży rozrzut, sople to jakby nasz główny atak.


Ciekawostki







Czy wiesz, że równiny Tyr-Haddar i zapomniane bagna Azzchabragh zostały dodane dopiero w Sacred Plus?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 3 zapytań do bazy podczas generowania strony.