Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred Plus i Podziemia

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Strategie


 Gladiator |  Wampirzyca |  Mag Bitewny |  Leśna elfka |  Mroczny elf |  Serafia |  Krasnolud |  Demonica


Krasnal melee + armatka

by: Itachi
Link do tematu na forum


Strategia krasnala, którą tu opisze była moją pierwszą i chyba najlepszą ze wszystkich jakich dotychczas napisałem. Budując krasnala dokładnie według moich wskazówek otrzymacie niewyobrażalnie silną postać, która poradzi sobie z każdym potworem niezależnie ile by ich było. Krasnal opisany tutaj jest bardzo silny a jednocześnie ma dużą obronę więc może chodzić i zabijać wszędzie i wszystko co napotka. Muszę również dopisać, że krasnal (niezależnie jak rozbudowany) nie jest postacią dobrą do walki np. z jakimś Magiem, gdyż jest on pozbawiony jakichkolwiek Combat Artsów, które mogłyby powalić postać innego gracza.

Skille


Włądanie bronią - max (zwiększa obrażenia)
Tężyzna fizyczna - 1/2 lvl (zwiększa życie i zmniejsza jego czas regeneracji)
Wiedza krasnoludów - 1/2 lvl lub jak nie będzie nas zadawalał czas regeneracji Combat Artsów to max (zmniejsza czas regeneracji Combat Artsów)
Technika bojowa - 1/2 lvl lub jak nie będzie nas zadawalał czas regeneracji to max (zmniejsza czas regeneracji Combat Artsów i szybkość ich wykonywania)
Zbroja - 1/2 lub jak komuś to nie przeszkadza to 1/3 lvl ale radzę pakować duzo w Zbroję bo naprawdę się przydaje (zwiększa nasza obrone, dostajemy mniejsze obrazenia)
Władanie toporem - 20 punktów wystarczy (zwiększa szybkość uderzeń toporami)
Znajomość kowalstwa - max jest to świetny skill na początku jest trochę słaby ale później bardzo się przydaje (kowalstwo, krasnal może sam sobie wkuwać pierścienie w np. zbroję)
Blokowanie ciosów - 1/2 lvl (zwiększa obronę, zmniejsza się szansa, że ktoś w nas trafi)

Uwaga: Pamiętajmy, że krasnal to postać typowo walcząca toporami więc pod żadnym pozorem nie wolno nam brać Władania mieczem.

Atrybuty


Wszystko ładujemy w Siłę ale jak kogoś nie będzie zadowalać czas regeneracji życia i combat artsow to może ładować w Fizyczną regenerację

Combat Arts


Ładujemy (do wyboru ja ładuję we wszystkie każdy się przydaje) w:
Miotacz ognia, Armatni strzał i oczywiscie Potężne uderzenie (tak zwany Heavy Blow) może też być Seryjne Uderzenie (ale osobiście nigdy tego skilla nie użyłem, a i tak jestem niepokonany

Ważne jest to, że jeśli czas regeneracji będzie za długi wtedy będziesz musiał stać jak słup i czekać aż ci się naładują Combat Artsy. Jeśli jednak będzie za krótki wtedy Twoje Combat Artsy będą słabsze i będziesz nimi rzadziej trafiał. Proponuje więc aby czas regeneracji Armatniego strzału wynosił od 2 do 4 sekund natomiast czas regeneracji Miotacza ognia od 4 do 6 sekund. Czas regeneracji zwiększa się z każdym użyciem runy (kliknięciem na nią prawym przyciskiem myszy) i zmniejsza się wraz ze wzrostem (w tym wypadku) Fizycznej regeneracji

Combo


1. 4x Potężne uderzenie (na bossów)
2. Stal krasnoludów, Zamroczenie, Okrzyk Wojenny i Zbroja Krasnoludów

Modyfikatory


Najważniejsze dla nas będą (jest ich o wiele więcej ale wymienie te najbardziej spotykane i według mnie najlepsze):
Krytyczne uderzenie - bardzo ważny modyfikator, dzięki niemu mamy szanse na super uderzenie, które zada o wiele więcej obrażeń niż przy zwykłym uderzenie
Każde trafienie wysysa życie z przeciwnika - również ważny modyfikator, dzięki któremu możemy wysysać życie z naszych przeciwników
Reszta modyfikatorów takich jak np. Do wszystkich umiejętności - nie muszę chyba wyjaśniać

Sety


Sety są to zielone przedmioty, które wypadają rzadko, a maja bardzo dobre współczynniki. Każda postać ma własne sety i tylko ona może je założyć np. mamy Maga lecz nie może on założyć setu dla Gladiatora. Dla krasnala mamy sety:
Pośpiech Walberana
Wygnanie Fjallara
Dalekowzroczność Alwiego
Błogosławieństwo Fafnira
Złość Motsognira

Według mnie nie ma najlepszego seta wszystkie są dobre ale dla lepszego efektu czasami lepiej jest łączyć zestawy ze sobą np. nosić ręawice Alwiego, hełm Erossa a reszta np. będzie z setu Walberana. W Sacred Underworld występują również sety dla wszystkich postaci tj. :
Za set Insygnia Aarnuma 70% unieruchamia magów i łuczników
za set Siła Egilla pociski przelatują przez wrogów i lecą dalej
za set Tchnienie Karisa -93% do odporności fizycznej przeciwnika
za set Wstrząs Gungnira +35% pociski energii
za set Egzamin Grimnira +35 regeneracja czarów
no i set Rada Reginy +35% kula ognia

Każdy z tych setów złożony jest z jakiejś broni i 3 pierścieni. Wkucie tych pierścieni do broni daje większy efekt niż noszenie ich osobno. Premie za ich wkucie sa podane zaraz obok nazwy setu.

Najlepsze expowisko
Expowisko, czyli miejsce gdzie zdobywa się doświadczenie, czyli miejsca gdzie są potwory. Dla naszego krasia takim miejscem będzie Dolina Łez, gdzie występuje bardzo dużo Sakkar (potworów, z którym musieliśmy się bic pod koniec zwykłego Sacred, ale tutaj występują od 2 do 5 sztuk. Są miejsca, gdzie jest ich nawet 30 sztuk!!!)

To już koniec mojego poradnika na temat jak zbudować najlepszego krasnala, który niszczy wszystko co stanie mu na drodze. Miłej zabawy ;)

Ciekawostki







Czy wiesz, że na wyspie piratów znajduje się jaskinia bohaterów?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 3 zapytań do bazy podczas generowania strony.