Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred Plus i Podziemia

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Strategie


 Gladiator |  Wampirzyca |  Mag Bitewny |  Leśna elfka |  Mroczny elf |  Serafia |  Krasnolud |  Demonica


Gladiador na dwa topory + set Ymira.

by: RobiX
Link do tematu na forum


Umiejętności:

1. Władanie bronią - max pkt
2. Koncentracja - max pkt
3. Zbroja* - daje nam % do wszystkich odporności + % do prędkości
4. Tężyzna fizyczna - 1 pkt na level
5. Władanie toporem - max 10 pkt (wystarczy, żeby niecierpliwy gracz założył szybko Reginę)
6. Walka na dwie bronie - max 1 pkt (tylko po to by używać dwóch broni, wiadomo)
7. Zwinność* - daje nam % do ataku i obrony
8. Blokowanie ciosów - tu wystarczy max 60 pkt

* Zbroję i zwinność rozwijamy według własnego uznania.

Reszta umiejętności np Jeżdziectwo, Handel itp wg mnie dla gladiatora na 2 topory jest bezużyteczna.


Wspólczynniki:

Bazowe:

1. Siła - 33
2. Wytrzymałość - 19
3. Zręczność - 20
4. Fizyczna Regeneracja - 25
5. Umysłowa Regeneracja - 0 - i tak ma zostać aż do 216 levelu! ;)
6. Charyzma - 11

Wzrastają nam one automatycznie o 10% wartości bazowej współczynnika co level.

Oczywiście inwestujemy pkt-y tylko w Fizyczną Regenerację.

Skille:

Natarcie - pod max regenerację do 0,8 sekundy (ważne jest, żeby skill skończył się regenerować szybciej niż nastąpi kolejny atak z naszej strony)
Cięzki skok - pod max regenerację do 1,2 sekundy
Zabójcze spojrzenie - tutaj maxujuemy skill ale także uważamy, by zdążył się zregenerować przed atakiem
Bohaterska odwaga - przy założonym pełnym secie Ymira maxujemy ile wlezie ;)

Inne skille - do wyboru :)

Opancerzenie:

Podstawowym ubrankiem naszego Gladiatora jest ofc pełen set Ymira - daje on nam aurę skilla Bohaterska Odwaga - na stałe zwiększającą obronę i skuteczność ataku.
Resztę wspomagaczy typu rękawice, pierścienie, amulety itp pozostawiam waszej bujnej wyobraźni i potrzebom odnośnie danej sytuacji w grze ;)

Bronie:

1 broń:

Oczywiście topór: Rada Reginy z wkutymi 3 różnymi pierścieniami Reginy - daje to dodatkowo obrażenia od Ognistej Kuli:
  • na brązie +15%

  • na srebrze +20%

  • na złocie +25%

  • na platynie +30%

  • na niobie +35%


2 broń:

Osobiście używam: Ognisty Topor Thaine`a który bardzo łatwo zdobyć nieopodal Mascarell
uwaga - topór ten można założyć (nie pamiętam dokładnie) od 38 levelu postaci i trzeba mieć umiejętość "Władanie toporem" na 20 lvl-u (to ostatnie możemy ofc nadrobić itemkami bez konieczności podnoszenia umiejętności do 20 levelu)

Inne bronie na switch`u:

Oczywiście inne różnorakie topory jednoręczne ;)

Ciekawostki:

  • nie ma sensu używania jednocześnie dwóch "Reginek" - nie zwiększa nam to obrażeń od ognistej kuli ani nie powoduje, że kula "wystrzeliwuje" 2x częściej.

  • przed atakiem na mobki warto ściągnąć na moment którąś z części setu Ymira, następnie "odpalić" Bohaterską Odwagę i założyć z powrotem full set - będziemy mieli wtedy przez pewien czas o wiele większą obronę i atak niż przy noszeniu samego setu.

  • na mobki atakujące z dystansu stosujemy oczywiście "Cięzki skok" + szybka zmiana na "Natarcie" i jazda ;)

  • i na koniec pamiętajcie: (rada bardziej dla "hardcorowców" ;) )


Wysysania (LL) nigdy nie za mało ale nie kosztem obrony, bowiem nasz gladiator nie nosi (w tym build`zie ofc) - ani setu Lokiego (dobre LL) ani tarczy (większa obrona u postaci używającej jednej broni z tarczą) ;)

Ciekawostki







Czy wiesz, że u Mistrza Układów możesz wymienić dowolne 4 runy na konkretną dla swojej profesji?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 3 zapytań do bazy podczas generowania strony.