Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred 2

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Sacred2: Wierzchowce


W tak wielkim świecie jak Ankaria gracz musi mieć możliwość szybkiego pokonywania dużych odległości.


W całej Ankarii można znaleźć handlarzy końmi. Oferują oni wiele odmian zwierząt, od zwykłych chabet aż po prawdziwe bojowe rumaki. Możesz wyposażyć rumaka bojowego w uprząż, siodło lub nawet kropieżec. Tym specjalnym wyposażeniem dla koni mogą być zwykłe przedmioty, które możesz znaleźć (mają one atrybuty, tak jak wszystkie przedmioty dla postaci) oraz przedmioty rzadkie i unikatowe.





Ponadto każda postać ma stylizowanego pod siebie, wyjątkowego wierzchowca. Ten wierzchowiec nie tylko pasuje do osobowości postaci, ale także uzupełnia różne elementy stylu gry postaci.


Może improwizować i uczyć się stylów walki, których postać nie może wykonywać siedząc w siodle. Takie wierzchowce można dopasowywać do swoich potrzeb. Niektóre z nich umożliwiają szybsze podróżowanie. Wszystkie wierzchowce dają bohaterowi dodatkowe (zwykle obronne) premie.


W czasie prowadzenia walki z konia można stosować różne taktyki. Wybór między jazdą konną a poruszaniem się na piechotę może zależeć od wielu czynników.




WIERZCHOWCE SPECJALNE

Specjalny wierzchowiec każdej postaci jest przeznaczony wyłącznie dla tego bohatera:



Serafia - Tygrys Szablozębny
Serafie wyglądają jak anioły, ale już ich wierzchowce nie mają w sobie nic anielskiego.

Wielkie kły tygrysów nie tylko wyglądają groźnie – są prawdziwie niebezpieczne.










Wysoka Elfka - Jaszczur wietrzny
Jaszczur wietrzny wydawałby się uroczy – gdyby nie blask oczu.

Jaszczur wietrzny nie budzi takiego respektu jak smok, ale jego moc jest nie mniej straszna.










Driada - Waran
Driady szanują przyrodę i od czasów Wielkiej Wojny szczerze nienawidzą Energii T.

Waran jest dla nich specjalnym wierzchowcem nie bez przyczyny, ponieważ te wielkie jaszczury doskonale pasują do preferowanych przez Driady broni dystansowych.










Strażnik Świątyni - Mobiculum
Wszystkie postaci prócz Strażnika Świątyni mają „biologiczne” wierzchowce specjalne.

Strażnik zaś używa nowoczesnego, zasilanego Energią T monokoła, maszyny równie okazałej, co niebezpiecznej. Strażnik Świątyni może korzystać ze swych sztuk walki nawet siedząc w Mobiculum.










Wojownik Cienia - Piekielny ogar
Piekielny ogar to doskonały towarzysz dla wojownika zawieszonego między życiem a śmiercią.

Przybycie piekielnego ogara z zaświatów natchnie przerażeniem serce każdego przeciwnika.










Inkwizytor - Pająk całunowy
Mroczne moce zesłały Inkwizytorowi wyjątkowego wierzchowca.

Zasiadając na wielkim, mrocznym pająku Inkwizytor rzuca potężne czary.










Smoczy Mag - Draconicon
Na pierwszy rzut oka to mistyczne stworzenie przypomina konia. Draconicon otrzymał swą legendarną siłę z krwi smoków, która płynie w żyłach tej hybrydowej istoty.

Tylko nieliczni odważyli się zbliżyć do dzikiego Draconicona. Jednakże gdy zostanie ujarzmiony i podda się woli swojego pana, jest jednym z najpotężniejszych wierzchowców w Ancarii.





Ciekawostki







Czy wiesz, że jeżeli jesteś z kimś w drużynie, to możesz się teleportować do niego przytrzymując CTRL i klikając LPM na portrecie gracza?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 2 zapytań do bazy podczas generowania strony.