Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred3

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Zbrojownia: duchy broni


MAG BOJOWY






Kilen był kiedyś magiem bojowym z niezwykłym talentem do uzywania magii błyskawic. Niestety, podobnego talentu zabrakło mu w dziedzinie odmawiania sobie niewieścich wdzięków. Gdy rozzłościł niewłaściwego ojca - maga bojowego wody - został usmażony. Lekcja ta niczego go jednak nie nauczyła.

Ataki mają 20% szans na wywołanie łańcucha błyskawic, który przeskakuje na cztery cele i zadaje 50% obrażeń serii ataków.

Kule energii dają o 25% mniejsze doładowania.
ELF






Gladelynn była leśną elfką. Jej celen życia było zapewnianie rozrywki kompanom, az ci razu pewnego spłatali jej niemiłego psikusa. W odwecie przestała śpiewać i cała drużyna zginęła z łap wielkiego trolla. Teraz chce naprawić ten błąd, stale wspierając swych sprzymierzeńców... i nieustannie śpiewając

Kule zdrowia zapewniają członkom drużyny o 10% większe uleczenie.

Kule zdrowia zapewniają ci uleczenie mniejsze o 10%.
DEMONICA






Telica była demonem i niegdyś władała niewielkim podziemnym królestwem. Wszyscy truchleli przed jej gniewem, a gdy zwróciła spojrzenie ku powierzchni, wydawało się, że nie będzie śmiałka zdolnego ją powstrzymać. Az w końcu pewien sprytny mag rozzłościł ją tak bardzo, że praktycznie rzecz biorąc, pokonała się sama. Jej gniew wciąż jasno płonie, a czasami cała wręcz staje w płomieniach.

Ataki podpalają wrogów, zadając 50% obrażeń serii ataków na sekundę, gdy wróg jest atakowany.

Otrzymywane obrażenia są większe o 10%.
OPĘTANY CZŁOWIEK






Alendo był bogatym złotnikiem z Braverock, który niestety został opętany przez Mulaheira, demona próżności. To dziwne połączenie stworzyło potwora, który bardziej niż ludzkie życie cenił piękne przedmioty i szlachetne kamienie. Po śmierci Mulaheir zapewnia sojusznikom dodatkową energię w nadziei, że sam zyska jeszcze więcej skarbów i urody.

Kule energii zapewniają członkom drużyny o 10% większe doładowanie.

Kule energii zapewniają ci o 10% mniejsze doładowanie.
KRASNOLUD






Krasnolud Huertan był kiedyś kamieniarzem z Zhurag-Nar, ale wraz z całym swym ludem został zgładzony przez mroczne elfy. Dalsze wypadki są trochę niejasne, ale pośmiertna egzystencja wśród mrocznych elfów każdego może doprowadzić do lekkiego szaleństwa. Teraz Huertan szuka zemsty, rozrywając na strzępy każdego, kogo tylko zdoła zaatakować.

Ataki mają dodatkowo 30% szans na krytyczne trafienie oraz obrażenia.

Otrzymywane obrażenia są większe o 20%.
SMOK






Smok Saesslor terroryzował kiedyś okolice Alkazaba noc Draco, ale padł z ręki Serafii. W ramach pokuty za zbrodnie bogowie rzucili na niego klątwę tchórzostwa. Teraz ilekroć atakuje, zawsze chowa się za magiczną tarczą.

Ataki dają 15% szansę na otoczenie bohatera polem siłowym, które przez 5 sekund pochłania obrażenia w wysokości do 10% jego maksymalnego poziomu zdrowia.

Ataki, które tworzą pole siłowe, powodują też utratę energii.
DRIADA






Elgoria była driadą, która trafiła do Ankarii. Aby udowodnić swą wiarę w moc prawdziwej miłości, rzuciła się w objęcia mięsożernej rośliny i zginęła, nie chcąc męczyć natury prośbami o pomoc. Nawet teraz zajmuje się tylko osłabieniem zdolności innych, by oszczędzić cierpienia przyjaciołom.

Ataki osłabiają przeciwnika, na 3 sekundy zmniejszając zadawane przez niego obrażenia o 10%.

Wartość obrażeń zadanych trafieniem krytycznym zmniejsza się o 30%.
GLADIATOR






Ulghor był potężnym gladiatorem, bardziej znanym z czynów niż słów. Podczas wyprawy z drużyną awanturników rwał się do przodu, na nic nie zważając, i uruchomił pułapkę z wielkim głazem. Jego ostatnie słowa brzmiały "kamień!". Dziś wciąż nie należy do gadatliwych, ale jego czysta siła mówi sama za siebie.

Wszystkie obrażenia ulegają zwiększeniu o 100%, gdy bohater ma niski poziom żdrowia.

Granica niskiego poziomu zdrowia bohatera to 30% maksymalnej wartości.
MROCZNY ELF






Lektoris był wróżem mrocznych elfów, potrafiącym zajrzeć daleko w przyszłość. Nikt jednak nie wierzył w jego nieszczęśliwe przepowiednie i biedaczek popadł w depresję. Przewidział nawet, że sam padnie ofiarą zabójstwa krótko po upadku Mrocznej Królowej, ale był zbyt smutny, by w jakikolwiek sposób temu zaradzić.

Fala uderzeniowa po naładowanym rozbiciu powoduje superprzerwanie, superprzełamanie obrony oraz superogłuszenie, a także zadanie 40% obrażeń serii atakjów.

Korzystając z naładowanego rozbicia, bohater traci 15% bieżącego poziomu zdrowia.
WAMPIRZYCA






Nilaynis była wampirem i wiodła szczęśliwy żywot nieumarłej, żerując wyłącznie na przestępcach i łupieżcach, przez co często znajdowała się pod wpływem alkoholu. Po jednym z bandyckich najazdów w osadzie zorganizowana została zabawa, na której Nilaynis spiła siętak okrutnie, że przez...

Ataki na miażdżycieli lub większych wrogów zapewniają bohaterowi ?% jego maksymalnego poziomu zdrowia.

Kule zdrowia zapewniają o ?% niższe doładowania.










Ciekawostki







Czy wiesz, że w karczmie "Zew Ascaronu" możesz spotkać Królową Wampirów?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 2 zapytań do bazy podczas generowania strony.