Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred3

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Sacred 3: Plotki przedpremierowe


Informacje przedpremierowe zostały napisane według lat ich ujawniania oraz w takiej samej kolejności, w jakiej się pojawiały.
2010-2011

  • Sacred 3 został zapowiedziany na trzy platformy: PC Windows, Xbox 360 i PlayStation 3.
  • Prace nad grą rozpoczęto w 2009 roku.
  • Gra ma ukazać się na przełomie 2011 i 2012 roku.
  • Podobnie jak w poprzednich częściach Sacred w grze pojawią się Easter Eggi.
  • Gra jest tworzona przez niemieckie studio Keen Games z siedzibą we Frankfurcie.
  • W Sacred 3 nie pojawi się Energia T znana z Sacred 2.
  • Wstępna fabuła miała opowiadać o zniszczonej Ankarii, gdzie bohaterowie toczą wojnę o przetrwanie.
Styczeń – sierpień 2012

  • Zapowiedziano, że Sacred Citadel jest prequelem (prologiem) Sacred 3, którego akcja będzie się działa 1000 lat po wydarzeniach z Sacred 1 i 100 lat po Sacred Citadel.
  • Sacred 3 został ogłoszony action RPG, a nie jako hack'n'slash / computer RPG, którymi były S1 i S2.
  • Bohaterowie Sacred 3 mocno różnią się od siebie w kwestiach kultury.
  • Jedną z postaci jest Safiri, wojownik walczący w zwarciu i korzystający z mocy słońca, aby wspomóc swoich kompanów.
  • Kolejna postać to Ankaryjczyk, będący wojownikiem partyzantki, wykorzystujący różne taktyki do walki.
  • Jednymi z wrogów w Sacred 3 są [zabawni] zielonoskórzy, głodni przemocy i w zbrojach z połączonych ze sobą śmieci.
  • Gra jest robiona z myślą o PlayStation 3, które jest główną platformą.
  • Gra jest bardziej nastawiona na zręcznościówkę niż na automatykę, w wyniku czego gracz jest zobowiązany do większej ilości „kliknięć”/ruchów.
  • Kamera w grze została zrobiona w tradycyjnym rzucie izometrycznym, znanym z Sacred 1.
  • Poprawiono fizykę gry, dzięki czemu wrogowie m.in. zaczynają latać, gdy zostaną uderzeni lub są odrzucani podczas silnego ciosu.
  • W grze zwiększono nacisk na kooperację, w wyniku czego bohaterowie grający ze sobą mogą współpracować podczas ataków.
  • W Sacred 3 kooperacja ma miejsce na każdym kroku. Nawet jeśli nie ma w danej chwili innych graczy internetowych, postaci towarzyszy trio sojuszników AI.
  • Gra nie wymaga stałego podłączenia do internetu, aby móc grać.
  • Każdy gracz, jak i sojusznik może zrobić postać z zestawem umiejętności aktywnych i pasywnych. Jednak jedna postać jest zbyt słaba, aby wygrać w pojedynkę z dużymi grupami przeciwników.
  • Sacred 3 dzięki kooperacji pozwala nawet na czteroosobowe combosy.
  • Fabuła gry kręci się wokół Serca Ankarii, które władca Imperium Ashen Lord Zane chce przekazać demonom na mocy paktu, w wyniku którego otworzono wrota do podziemi. Jednakże poczynania imperium zgromadziło bohaterów, którzy są w stanie stawić opór.
  • W Sacred 3 pojawiają się lokacje znane z Sacred 1, m.in. Zamek Braverock.
Wrzesień 2012 – 2013

  • Brak otwartego świata jak w Sacred 1 i Sacred 2.
  • Projekt poziomów i typów wrogów jest dostosowany do różnych stylów gry kooperacyjnej.
  • W grze skoncentrowano się na scenariuszowym projekcie wielu ścieżek.
  • Misje można ukończyć na wiele różnych sposobów, w zależności od możliwości i umiejętności scenariuszowych.
  • Umiejętności scenariuszowe dobiera się dla każdego scenariusza i można utworzyć różne ścieżki.
  • Różne drogi prowadzą do różnych pułapek/wrogów/bossów/itemów/innych rzeczy.
  • W grzej pojawiają się środowiskowe pułapki, które mogą być użyte przeciwko graczowi lub na jego korzyść.
  • Znane są dotychczas dwie postacie: Wojownik Safiri/Berserker – ciemnoskóry z plemienia piratów, wykorzystujący moc Słońca i lubiący rozwalać rzeczy; Ancarian Lancer, używający lancy oraz zaklęć ziemi; reszta postaci na razie nie jest znana.
  • Możliwość personalizacji postaci (zmiany fryzury i jej koloru) na początku rozgrywki.
  • Gracze mogą wybrać [tylko] 2 CA dla ich postaci przed wejściem na misję i nie może ich zmienić podczas walki.
  • Gracze mogą wybrać 3 pasywne profity w celu dostosowany swojej własnej kultury klasy.
  • Specjalne umiejętności są specjalne dla danego poziomu i mogą być przydatne przy wypełnieniu danego zadania (np. otwarcia tunelu).
  • Istnieją również umiejętności scenariuszowe, niezbędne do wykonania określonych zadań.
  • Gra jest izometryczna, ale są trzy poziomy powiększenia. Podczas szczególnych momentów pojawia się kamera boczna.
  • Sterowanie jest za pomocą myszy i klawiatury.
  • Data wydania gry została przesunięta na 2013 rok.
  • Grupy przeciwników mogą mieć pewien porządek bitewny, który nie zawsze może zostać przerwany.
  • W pierwotnej wersji Sacred 3 Szaman może wzmocnić inne potwory poprzez zwiększenie wartości ich obrony/odporności. Takie wzmocnienie ma miejsce w momencie śmierci Szamana, więc jeśli planuje się go zabić w pierwszej kolejności, trzeba go oddzielić od grupy potworów, będących jego ochroną.
  • Umiejętności bojowe mogą być używane głównie do ataku, ale również jako "narzędzia" używane do rzucania przeciwników w przepaść, ogłuszania ich, atakowania sojuszników z grupy itp.
  • Czasami wrogowie są zamrażani/paraliżowani przed śmiercią, co pozwala na zadanie ostatecznego ciosu (np. skok na nich i zakończenie ich żywota).
  • Niektóre typy dużych wrogów pozwalają dokonać ostatecznej kombinacji ciosów: gdy jeden z graczy rzuca przeciwnikiem, inny zadaje śmiertelny cios.
  • To samo zadanie można wykonać na różne sposoby, w zależności od decyzji i wybranych umiejętności dla danego scenariusza (każdy gracz wybiera je indywidualnie).
  • Różne sposoby przejścia scenariusza doprowadzą gracza do różnych potworów/bossów/pułapek itp.
  • Na końcu każdego scenariusza, gracz dostaje nagrodę oraz pewną ilość punktów, w zależności od powodzenia zadania.
  • Sacred 3 wbrew plotkom nie pojawi się na PlayStation Vita.
  • W trybie gry wieloosobowej Sacred 3 każdy z graczy będzie miał inny ekran(?) i może odłączyć się od grupy w dowolnym momencie.
2014

  • Premiera gry została zapowiedziana na 1 (świat) i 5 (USA) sierpnia 2014 roku.
  • Sacred 3 posiada cechy klasycznego zręcznościowego hack'n'slasha, którego akcja koncentruje się wokół wieloosobowego trybu współpracy.
  • Gra pozwala na grę w trybie offline (2 graczy) i online (4 graczy).
  • W grze jest łącznie pięć postaci: Serafia, Ancarian, Khukuri i Safiri, a także wprowadza nową postać Malakhima.
  • Sacred 3 w dniu premiery pojawiła się w tzw. First Edition, która zawierała klasę Malakhima, jak również dodatkowe Underworld Story DLC.
  • Gra dostępna jest w polskiej wersji kinowej (z napisami) na PC i angielskiej na konsole.
  • Do Sacred 3 nie przeniesiono innych postaci z Sacred 1 (poza Serafią), ponieważ gra zmieniła się w kilku aspektach. Po za tym chciano ukazać postacie, które nie są znane graczom i dzięki którym można opowiedzieć na nowo historię Ankarii.
  • Gra jest nastawiona na akcję.
  • Gra nie zostanie wydana na konsolę PlayStation 4.
  • W grze pojawiły się tzw. Duchy Broni, które pomogą graczowi zdobywać kolejne poziomy, pozwolą na częstsze zadawanie obrażeń krytycznych, utrudnią ruchy przeciwnika, pomogą bohaterom odzyskiwać zdrowie, wzmocnią całą drużynę i itd.
  • W grze będzie 11 Duchów Broni.
  • Maksymalny poziom do zdobycia w grze to 50!
  • W Sacred 3 jest do zdobycia 37 osiągnięć, dających łącznie 1000 pkt.
  • W grze jest misja szkoleniowa dla każdej postaci, w której gracz będzie mógł opanować umiejętności swojego bohatera.
  • W grze jest 15 rozdziałów głównych.
  • Lokalizacje radykalnie różnią się od siebie.
  • Mimo "kreskówkowej" grafiki w grze, główne postacie zostały dopracowane w najdrobniejszych szczegółach.
  • W grze nie ma ekwipunku oraz uzbrojenia wypadającego z wrogów.
  • Różnorodność wyposażenia [postaci] nie będzie tak duża, jak na przykład w Diablo, ale będzie wystarczająco duży wybór uzbrojenia.
  • Podczas gry z przyjaciółmi, można odwiedzić miejsca o wyższym poziomie pomimo osobistego postępu. Oczywiście wrogowie będą walczyć głównie przeciwko graczowi o wyższym poziomie.
  • Jest dostępnych kilka poziomów trudności.
  • Gra ma pełne wsparcie dla kontrolerów konsolowych.


Ciekawostki







Czy wiesz, że tylko krasnolud może używać pistoletów?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 2 zapytań do bazy podczas generowania strony.