|
|
|
|
Kampania
|
|
|
Dawno, dawno temu, za górami, za lasami zazwyczaj żyły sobie piękne księżniczki. W naszej historii żyje, a raczej umiera król Aarnum. Zebrało mu się na umieranie w najmniej sprzyjającym momencie. Dokładnie wtedy, gdy zły czarnoksiężnik Shaddar powrócił, by zawezwać Demony i Nieumarłych do swojej armii i zdobyć władzę nad światem. Na dodatek, tuż pod bokiem króla, ten plugawy zdrajca DeMordrey czyha na życie jego syna, by po śmierci starego władcy objąć władzę nad królestwem. Taak... DeMordreyowie zawsze chcieli dorwać się do tronu, a Valor jest jeszcze młody i głupi... I jeszcze ta okropna wojna z orkami na południu... W tym momencie do akcji wkraczasz TY. Z tej prostej przyczyny, że Sacred to gra cRPG (o czym nie można zapominać ;)) cała odpowiedzialność za losy królestwa spada na Ciebie. Musisz robić za posłańca, żołnierza, dowódcę, szpiega, bohatera (od czasu do czasu), doręczyciela, ochroniarza, a najczęściej za samobójcę (tak, tak, kto normalny pcha się do jaskini pełnej Umarlaków?) w jednym. Jeśli będziesz miał problemy z ratowaniem świata, tutaj możesz znaleźć kilka wskazówek napisanych przez tych, którzy już mają w tym doświadczenie. Nie ciesz się jednak zbytnio. Nawet jeśli pokonasz DeMordreya, Shaddara, i całe armie przeciwników, czeka na Ciebie jeszcze świat Podziemi i kolejne dziesiątki wymyślnych misji do wykonania...
|
|
|
|
Czy wiesz, że wszystkie postaci oprócz krasnoluda i demonicznej wiedźmy posiadają zestawy, które po skompletowaniu dają dodatkowe obrażenia?
|
|











|
|