Serwis Sacred Plus i Podziemia Sacred 2 Sacred 3 Citadel
Sacred Plus i Podziemia

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła!

Kampania


Kampania Sacred Plus
 Akt I |  Akt II |  Akt III |  Akt IV
Kampania Sacred Podziemia
 Akt V


Senti-Ai


Zleceniodawca: Po zabiciu Fingoniela

Cel: Opuścić Las Driad

Dostępne dla: Wszyscy

Opis: Wychodzimy więc z jaskiń Fingoniela i wkraczamy do Lasu Driad. Radzę tu uważać na Druidów Driad, gdyż słyszy się czasem o tym, że potrafią spowodować instantdeada w momencie gdy ich się zabija. Poza tym dużo tu dystansowych postaci więc mozna się uzbroić przeciwko nim. Wyśmienitą osłoną jest tu Pak-Nakor i Pak-Dain (przeciwko magii i strzałom). Docieramy do stojącego niemal w środku Lreniara. Ten wspomina nam o kluczu, którego trzyma przy sobie jeden demon w jaskiniach na południowymwschodzie. Gdy go pokonamy klucz jest nasz a my ponownie idziemy porozmawiać z Lareniarem.

Wyjście z Lasu Driad jest na południowo-zachodnim skraju lasu. Teraz musimy znowu przedrzeć sie na pola lawy lub jeśli to nasz kolejny poziom trudności od razu teleportować do Shaddar-Sub. Jeśli jesteśmy w tym pierwszym położeniu to czeka nas długa droga i po drodze napotkamy Terrorsprintery oraz ich magów, którzy rzucają na tych pierwszych czar niesamowicie podnoszący ich obrażenia, przez co kilkoma ciosami potrafią zabić postać. Uważajmy więc na nich. Spotkamy tu też po raz pierwszy Odnogłowy. Mackowate potwory, które w zależności od koloru zatrzymują i pożerają energię do ładowania Sztuk Walki. Zielone – ciosów i sztuk niemagicznych (np. Pułapki DE) zaś niebieskie - ataków magicznych, stąd są bardzo nielubianymi potworkami. Ale też tu z kolei wypada bardzo dużo itemów dobrych bo często trafiają się championi i szefowie. Tak więc jest to dobry drop-item-place.

Wpis z dziennika: Po opuszczeniu jaskini Fingoniela jestem w wielkim lesie. Ku mojemu zdziwieniu znalazł się Lareniar. Może mógłby mi pomóc?

Lareniar opowiadał mi coś o kluczu, który będzie potrzebny do opuszczenia lasu. Oczywiście klucz ten strzeżony jest przez demona... Chyba już czas się do tego przyzwyczaić.

Sog-Yothoth, strażnik kluczy pokonany! W końcu mogę opuścić labirynt znajdujący się w koronach drzew!


Ciekawostki







Czy wiesz, że na multi, po zabiciu D'Cay, Sisslitha i Sirithcama, w Kuźni Przodków pojawi się róg i rozbijając go, przywołamy demona Sakkary?
Drogowskaz
Cenega

Cenega Sklep

Ascaron Fansite

Imperium Diablo

gry RPG, cRPG, recenzja, solucja


Insimilion

Insimilion

Fable

Wiedźmin 2

Dragon Age


HackSlashSite

Fabryka Snów



Valid HTML 4.0 Transitional

Copyright by www.sacred.pl team 2004-2017
All rights reserved.
Wykonano 4 zapytań do bazy podczas generowania strony.