|
|
|
|
Sacred2: Wierzchowce
|
|
W tak wielkim świecie jak Ankaria gracz musi mieć możliwość szybkiego pokonywania dużych odległości.
W całej Ankarii można znaleźć handlarzy końmi. Oferują oni wiele odmian zwierząt, od zwykłych chabet aż po prawdziwe bojowe rumaki. Możesz wyposażyć rumaka bojowego w uprząż, siodło lub nawet kropieżec. Tym specjalnym wyposażeniem dla koni mogą być zwykłe przedmioty, które możesz znaleźć (mają one atrybuty, tak jak wszystkie przedmioty dla postaci) oraz przedmioty rzadkie i unikatowe.
Ponadto każda postać ma stylizowanego pod siebie, wyjątkowego wierzchowca. Ten wierzchowiec nie tylko pasuje do osobowości postaci, ale także uzupełnia różne elementy stylu gry postaci.
Może improwizować i uczyć się stylów walki, których postać nie może wykonywać siedząc w siodle. Takie wierzchowce można dopasowywać do swoich potrzeb. Niektóre z nich umożliwiają szybsze podróżowanie. Wszystkie wierzchowce dają bohaterowi dodatkowe (zwykle obronne) premie.
W czasie prowadzenia walki z konia można stosować różne taktyki. Wybór między jazdą konną a poruszaniem się na piechotę może zależeć od wielu czynników.
WIERZCHOWCE SPECJALNE
Specjalny wierzchowiec każdej postaci jest przeznaczony wyłącznie dla tego bohatera:
Serafia - Tygrys Szablozębny
Serafie wyglądają jak anioły, ale już ich wierzchowce nie mają w sobie nic anielskiego.
Wielkie kły tygrysów nie tylko wyglądają groźnie – są prawdziwie niebezpieczne.

Wysoka Elfka - Jaszczur wietrzny
Jaszczur wietrzny wydawałby się uroczy – gdyby nie blask oczu.
Jaszczur wietrzny nie budzi takiego respektu jak smok, ale jego moc jest nie mniej straszna.

Driada - Waran
Driady szanują przyrodę i od czasów Wielkiej Wojny szczerze nienawidzą Energii T.
Waran jest dla nich specjalnym wierzchowcem nie bez przyczyny, ponieważ te wielkie jaszczury doskonale pasują do preferowanych przez Driady broni dystansowych.

Strażnik Świątyni - Mobiculum
Wszystkie postaci prócz Strażnika Świątyni mają „biologiczne” wierzchowce specjalne.
Strażnik zaś używa nowoczesnego, zasilanego Energią T monokoła, maszyny równie okazałej, co niebezpiecznej. Strażnik Świątyni może korzystać ze swych sztuk walki nawet siedząc w Mobiculum.

Wojownik Cienia - Piekielny ogar
Piekielny ogar to doskonały towarzysz dla wojownika zawieszonego między życiem a śmiercią.
Przybycie piekielnego ogara z zaświatów natchnie przerażeniem serce każdego przeciwnika.

Inkwizytor - Pająk całunowy
Mroczne moce zesłały Inkwizytorowi wyjątkowego wierzchowca.
Zasiadając na wielkim, mrocznym pająku Inkwizytor rzuca potężne czary.

Smoczy Mag - Draconicon
Na pierwszy rzut oka to mistyczne stworzenie przypomina konia. Draconicon otrzymał swą legendarną siłę z krwi smoków, która płynie w żyłach tej hybrydowej istoty.
Tylko nieliczni odważyli się zbliżyć do dzikiego Draconicona. Jednakże gdy zostanie ujarzmiony i podda się woli swojego pana, jest jednym z najpotężniejszych wierzchowców w Ancarii.

|
|
|
|
Czy wiesz, że u Mistrza Układów możesz wymienić dowolne 4 runy na konkretną dla swojej profesji?
|
|











|
|